Usiąć proszę

... a odpocznij sobie ,oczywiście na mojej odnowionej ławeczce.Sama pomalowałam farbami Autentico kolor Almond i sama zmieniłam tapicerkę. Coraz lepiej wychodzi mi tapicerowanie ale ciągle się uczę. Tym razem użyłam typowych gwoździ tapicerskich ( dałam radę bez zszywek).Trochę ucierpiały moje palce ale efekt uzyskałam zadawalający. Polecam wszystkim odnawianie starych mebli ,to nie tylko wspaniała zabawa ale i ogromna satysfakcja z końcowego rezultatu. Ja używam farb Autentico dzięki nim nie muszę zdzierać starych powłok z mebelka a to zawsze hamowało moje zapędy w odnawianiu staroci.Jeszcze raz polecam i życzę miłej zabawy.

Ps. oczywiście nie zrobiłam zdjęcia przed

Do kompletu uszyłam też małego jaśka .






Idę trochę odpocząć na mojej ławeczce w słoneczku.

Beata

Komentarze

Popularne posty