Szablony.

Komu szablon komu!
Informuję wszem i wobec ,że posiadam szablony wielokrotnego użytku do malowania .Wymiary około   30 cm x 35 cm , folia o grubości 0,3 mm.Wypróbowałam osobiście i szczerze polecam. Cena za szt. 26 zł brutto.Przy zamówieniu pow. 10 szt. cena z rabatem.Dzisiaj prezentuję wszystkie osiem wzorów. Czas realizacji do 10 dni.
Wzory szablonów:









Jeżeli jesteś zainteresowany/a napisz.


Wczoraj dostałam próbny szablon i od razu musiałam go sprawdzić .Próba przeszła bardzo pozytywnie.
Na zlecenie wykonałam następna skrzynkę na różne różności i zapraszam do obejrzenia.Oczywiście użyłam Farb Autentico Vintage Chalk Paints.

Tym razem mam też zdjęcia przed malowaniem.





I już w nowej szacie z nowym szablonem.





W niedługim czasie pokażę inne  metamorfozy z użyciem szablonów.

Beata



Komentarze

  1. Udało się - zdjęcia przed i po ;D
    Super skrzynka, bardzo ładnie wygląda a ten szablon - chyba się skuszę... Na ten właśnie, bo naprawdę ładny. I na wzór z rombów... Chyba... Na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak się zdecydujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałabym kupić szablony, proszę o kontakt: jij.chojnacki@gmail.com, pozdrawiam,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o szablon numer 1 ten sam co na prezentowanej skrzynce benickel@wp.pl proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno białe szablony są bardzo ładne jeśli wykonamy je starannie. Najlepiej do tego zastosować technikę wycinania laserowego https://www.maxsc.com.pl/grawer/szablony-do-malowania ponieważ wtedy tylko uzyskamy oczekiwaną jakość szablonu malarskiego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty