Halo Halo

zaglądacie jeszcze do mnie? Wiem strasznie jestem niesłowna . Miałam bardziej  zadbać o czytelników bloga i nie ma co się tłumaczyć . Praca tak mnie pochłania ,że brakuje nie  tylko nowych postów ale i spotkań z przyjaciółmi , wyjść do kina i innych takich małych normalnych chwil tylko dla siebie i rodziny. Ale co ja na to poradzę ? Kocham to robić !!! To jest moja pasja , mój konik ,hobby i jakby to nie nazwać przynosi mi cholerną radość każdego dnia.
Dzisiaj mały tutorial jak zmalować sobie obrus - tutaj maluję obrus na Wielkanoc.Może się komuś przyda ?
Potrzebne:
farba kredowa
obrus lub bieżnik ( najlepiej o naturalnym składzie)
gąbka
taśma malarska
szablon


 taśmą wyznaczamy pasy



aby były równe naklej jeden koło drugiego i następnie ściągnij co drugi pasek .Możesz użyć taśmy o różnej szerokości i uzyskać różną szerokość pasów.



gąbką malujemy tkaninę pomiędzy pasami taśmy



 po pomalowaniu i wysuszeniu nanosimy szablon i gotowe :)





Pamiętaj pierzemy w temperaturze 30 % .Pięknych obrusów życzę .


Komentarze

Popularne posty